Subject: Arvamus Piirimaa kinnistule
From: Annely Jürimets | K-Projekt <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 16:05:35 +0200

Tere

K-Projekt AS soovib arvamust tankla projekteerimiseks Piirimaa kinnistule
(Reiu küla, Häädemeeste vald, Pärnumaa).

Lugupidamisega

Annely Jürimets, MSc
Projektijuht

tel: +372 626 4100
mob: +372  5900 8087
e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.